همونطورکه مستحضر هستید ، بانک اینترنتی پرفکت مانی چند وقتیه که فیل_تر شده! و اکثر کاربران ایرانی پرفکت مانی ، به بانک پی یر مهاجرت کردند .

در این پست ، با آموزش ساخت حساب بانک اینترنتی پی یر در خدمتتون هستیم!

با ما همراه باشید!

همونطورکه مستحضر هستید ، بانک اینترنتی پرفکت مانی چند وقتیه که فیل_تر شده! و اکثر کاربران ایرانی پرفکت مانی ، به بانک پی یر مهاجرت کردند .

در این پست ، با آموزش ساخت حساب بانک اینترنتی پی یر در خدمتتون هستیم!

با ما همراه باشید!

چرا پی یر؟

پی یر ( که بعضیا به اشتباه ، پاییر تلفظش میکنن ) از نادرترین بانک های اینترنتی هست که داخلش میشه ارزهای زیادی از جمله روبل(واحد پول روسیه) ، دلار ، یورو و یا رمزارزهای معروف ( بیت کوین،لایت کوین و...) رو به همدیگه تبدیل کرد . همچنین ، نداشتن کارمزد انتقال وجه در پی یر از جمله حسن هایی هست که این بانک داره


برای ثبت نام در بانک اینترنتی پی یر کلیک کنید


توصیه میشه اطلاعات مهم خودتون در سایت های مختلف رو در فایل نوت پد در سیستمتون ذخیره کنید تا فراموششون نکنید



توضیح در مورد اطلاعاتی که در موقع ثبت نام وارد میکنید :


ایمیل : ایمیلی که وارد میکنید باید معتبر باشه . چون برای تایید حساب لازمه . همچنین در صورت فراموش کردن پسورد ، رمزتون به ایمیلتون فرستاده خواهد شد .


کلمه امنیتی ( secret word ) : در بعضی مواقع ( مثل فراموش کردن پسورد ) به یاد داشتن این کد لازم و ضروری هست ؛ مراقب باشید که این کد رو گم نکنید !


account name : در مواقع ورود به حساب کاربری لازمه . این کد رو ( که باید با P شروع بشه ) زمانی که میخواید به حسابتون وارد بشین باید این کد رو در کادر ورود به حساب کاربری و در قسمت login ارسال کنید . همچنین این کد رو باید موقع برداشت از سایت های کسب درآمد ، به اون سایت ها بدید . بر خلاف پرفکت مانی ( که در پرفکت مانی ، member id و شماره حساب با هم فرق داشتند ) در اینجا ، account name هم حکم member id و هم حکم شماره حساب پی یر شما رو داره