سلام دوستان

با معرفی یه ارزدیجیتال جدید ایرانی در خدمتتون هستیم !

تنها روش کسب این ارز، استخراج ابری هست ؛ پس مطمئن باشید اگه این مطلب رو تا آخر بخونید ، ضرر نمیکنید!

سلام دوستان

با معرفی یه ارزدیجیتال جدید ایرانی در خدمتتون هستیم !

تنها روش کسب این ارز، استخراج ابری هست ؛ پس مطمئن باشید اگه این مطلب رو تا آخر بخونید ، ضرر نمیکنید!

اول ، برای عضویت کلیک کنید

بعد از عضویت ، شما 1 یوز بیت ( معادل 0.74 دلار ) پاداش می گیرید .

برای استخراج و درآمدزایی ، در سایت لاگین کنید و روی گزینه (( استخراج و کسب درآمد )) کلیک کنید .

روی گزینه شروع استخراج بزنید تا بطور خودکار ، سایت برای شما یوزکوین ( واحد مخصوص سایت ) استخراج کنه .

هر زمانیکه خواستید مرورگر رو ببندید ، روی (( تبدیل درآمد استخراج به بیت کوین )) کلیک کنید تا درآمد استخراج شده به کیف پول یوزبیت شما منتقل بشه

مینیمم برداشت ، 1 یوزکوین هست ؛ هر یوزکوین مساوی با 0.7497 دلاره و شما هر زمان که بخواید ، میتونید به دلار پرفکت مانی ، بیت کوین یا به کارت های ایرانی ، درآمدتون رو منتقل کنید .

2 درصد از یوزکوین هایی که زیرمجموعه های شما در سایت ، خریداری کنند ، به حساب شما اضافه میشه و یک درصد از یوزکوین هایی که زیرمجموعه های شما در سایت استخراج میکنند .

سایت ، مسابقه زیر مجموعه گیری داره . دوستانی که با لینک من در سایت ثبت نام کردند ؛ یوزرنیمشون در سایت رو در قسمت نظرات این مطلب به من ارسال کنند تا در صورتی که من جزو برنده های مسابقه زیرمجموعه گیری سایت شدم ، جایزه ام رو بین شما دوستای گلم تقسیم کنم !



ثبت نام در سایت

خرید و فروش بیت کوین


ضمنا ، در کانال تلگرامی ما هم جوین بشید تا از اخبار روز ارزهای دیجیتال و مسابقه های ما با خبر بشید !

t.me/bistearn

کانال آپاراتمون رو هم دوستان آپاراتی دنبال کنند ؛ تازه کانالو زدیم و ویدیوهای جالبی رو خواهیم گذاشت !

aparat.com/richturk